Archiwum - Starszy Referent do spraw obsługi sekretarskiej w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego

  • Ogłoszenie nr 6181
  • Data ukazania się ogłoszenia: 06.12.2016 r.

Komenda Powiatowa Policji w Olecku

  • Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Starszy Referant do spraw obsługi sekretarskiej w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca przy sztucznym oświetleniu,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, brak wind w budynku
  • narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, ksero

ZAKRES ZADAŃ

  • pobieranie korespondencji przydzielonej Wydziałowi z sekretariatu ogólnego i przedkładanie do dekretacji
  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych i innych rejestrów
  • sporządzanie spisów archiwalnych oraz niezwłoczne przekazywanie całej dokumentacji do składnicy akt
  • obsługa kierownictwa Wydziału w zakresie przyjmowania interesantów i gości
  • zapoznawanie policjantów Wydziału z decyzjami i innymi aktami prawnymi
  • rejestrowanie otrzymanej dokumentacji w dzienniku korespondencyjnym i przekazanie jej za pokwitowaniem
  • sporządzanie pism zleconych przez kierownictwo Wydziału
  • bieżące rozliczanie dzienników ze spraw ostatecznie załatwionych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze pracy administracyjno-biurowej
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
  • systematyczność
  • rzetelność
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16 grudnia 2016 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
  • Zamkowa 1
  • 19-400 Olecko
  • z dopiskiem: starszy referent Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego KPP w Olecku

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane
(decyduje data stempla pocztowego),
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie ,
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- w ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych),
określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji,
- z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość
doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymóg niezbędny są dokumenty
zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, zakres obowiązków, karta opisu stanowiska pracy, opinie o pracowniku (oceny
okresowe) lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie 1 rok w pracy administarcyjno-biurowej.
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (87) 520 72 25 , (87) 520 72 27


TECHNIKI I METODY NABORU:

  •  weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
  •  analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  •  test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
  •  sprawdzian praktyczny umiejętności wykorzystania komputera
  •  rozmowa kwalifikacyjna.
do góry