Archiwum - Starszy Referent do spraw obsługi sekretarskiej w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego
- Ogłoszenie nr 6181
- Data ukazania się ogłoszenia: 06.12.2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Olecku
- Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Starszy Referant do spraw obsługi sekretarskiej w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
WARUNKI PRACY
- praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca przy sztucznym oświetleniu,
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, brak wind w budynku
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, ksero
ZAKRES ZADAŃ
- pobieranie korespondencji przydzielonej Wydziałowi z sekretariatu ogólnego i przedkładanie do dekretacji
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych i innych rejestrów
- sporządzanie spisów archiwalnych oraz niezwłoczne przekazywanie całej dokumentacji do składnicy akt
- obsługa kierownictwa Wydziału w zakresie przyjmowania interesantów i gości
- zapoznawanie policjantów Wydziału z decyzjami i innymi aktami prawnymi
- rejestrowanie otrzymanej dokumentacji w dzienniku korespondencyjnym i przekazanie jej za pokwitowaniem
- sporządzanie pism zleconych przez kierownictwo Wydziału
- bieżące rozliczanie dzienników ze spraw ostatecznie załatwionych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w obszarze pracy administracyjno-biurowej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
- systematyczność
- rzetelność
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16 grudnia 2016 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
- Zamkowa 1
- 19-400 Olecko
- z dopiskiem: starszy referent Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego KPP w Olecku
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane
(decyduje data stempla pocztowego),
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie ,
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- w ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych),
określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji,
- z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość
doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymóg niezbędny są dokumenty
zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, zakres obowiązków, karta opisu stanowiska pracy, opinie o pracowniku (oceny
okresowe) lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie 1 rok w pracy administarcyjno-biurowej.
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (87) 520 72 25 , (87) 520 72 27
TECHNIKI I METODY NABORU:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- sprawdzian praktyczny umiejętności wykorzystania komputera
- rozmowa kwalifikacyjna.